La revista degana en valencià

El paisatge, l’eix del nou model turístic valencià

Redacció

L’Agència Valenciana del Turisme i la Universitat de València s’han aliat per vertebrar el nou model turístic valencià, que pretén situar el paisatge com a eix de la investigació i innovació en el sector turístic. Amb aquest conveni es pretén posar en valor el que tenim i assentar-ho en el mercat.

A través d’aquest acord entre l’Agència Valenciana de Turisme i la Universitat de València es pretén analitzar els recursos paisatgístics i la seua potencialitat turística, a més d’una configuració al voltant dels paisatges valencians, de nous productes turístics, així com la promoció i comercialització de productes turístics de base paisatgística.

El president de l’Agència Valenciana de Turisme, Francesc Colomer, ha afirmat que «és fonamental apostar pel nostre paisatge i identitat mediterrània, per això la nostra estratègia ha d’estar centrada en vertebrar el territori». Per això, aquest conveni «posarà l’accent en la mediterraneïtat, l’enologia, el territori, les festes o cultura, una cosa que reforça la idea de singularitat, la diferenciació del que és nostre respecte a l’estandardització».